-Vad mer-

2009-03-30 @ 09:48:49
Inatt har min lilla ängel sovit som en liten ängel.
Hon har inte vaknat en enda gång faktiskt.
Kl 7 vaknade hon för dagen, och som jag sagt tidigare vart jag lovad sovmorgon idag.
Efter en del protester klav han upp med henne så jag fick sova.
De var helt underbart å få sova för en gångs skull!

Halv 9 klav jag upp så jag skulle himma fika i lugn och ro samt börja göra mig i årdning.
När jag kliver upp känner jag att hela kroppen värker!
Fötterna
Benen
Axlarna
Ryggen


Ja hela jag värker.....De måste ha vart den beröma separationsångesten hon hade igår som satt sina spår.
Snabbt messa jag Carin och frågade om hon kunde avvara 2 dexofen så jag iaf klarar av läkaren idag.
Som tur var kunde hon de (tack gode gud)
Nu känner jag själv att jag kan inte ha de så här, jag måste boka tid hoss läkare så jag kanske kan fara till en sjukgymnast.
Själv tror jag de är fogarna som spökar än.
Jag hade ju fruktansvärda foglossningar när jag väntade Jonna, sen dess har smärtan i ryggen inte försvunit helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!