-Våffeldagen-

2009-03-24 @ 18:37:01

Imorgon är de ju våffeldagen, men här tjuvstartar vi redan idag me våfflor!

Nog är de gott me våfflor, grädde och sylt
Mmm..smaskigt!

Idag tog vi en tripp till step In, Lm var så omotiverad de gick och bli,
Han körde kondition 20min sen när han skulle köra sitt träffade han på en bekant på gymet så träningen övergick till skvaller så klart.

Själv svettades jag som alltid med min kondition!
De är så skönt å få träna när de inte är så mycket folk där.
Dock träffade ja en person (ska ta de me dig Rebecca hihihi)
Carin hade hand om jonna så vi kunde träna i lugn och ro snäll farmor som hon är.

Imorgon blir de step In igen då både ja och han har möte me tränaren Peter.
Lm kl 13 och jag direkt efter kl 14.
Så imorgon blir de och svettas igen.
Urs va nyttig man känner sig när man kommer därifrån.
Men idag har ja ont i armarna så nu kanske de tog iaf!

Pengar imorgon äntligen.
De här barnbidraget försvann i många hål.
Samma sak med pengarna imorgon dock också.
Räkningar ska betalas och 2000kr måste till Beans operation på torsdag.
Sen var vi fattiga igen.
Men vi får iaf en frisk hund.
Han har redan börjat få problem med analsäckarna och vi var hoss vetrinären med han bara för nån vecka sen ju.
Oj så skönt de ska bli å få de problemet mindre.

Ne nu ropar våfflorna från köket.

Höres!





Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Ja, det är ju en massa dadd-språk som kommer förståss. Men mammam och papba är ganska tydligt. Sen har hon något typ av ljud, fvofh.. typ, när hon ser hundar.. =)

2009-03-24 @ 20:06:19
Postat av: Anonym

Så du menar att l-m eller karin inte kan ha bean eller kolla han så att du kan komma på lillans 5 års dag ? va ?

2009-03-24 @ 22:42:33
Postat av: Berecca

godmorgon gumman! tänkte bara säga att jag älskar dig och jag tycket att du är otroligt stark! kram kram

2009-03-25 @ 08:42:10
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: lolita

SÅ DU MENAR ATT L-M INTE KAN VARA MED BEAN ? SÅ DU KAN KOMMA EN SVÄNG PÅ LILLANS 5-ÅRS DAG ? DU ÄR JU DÅ FAN HELT JÄVLA ORTOLIG!!! SOM ATT JAG SKULLE SKITA I JONNAS 1-ÅRS DAG NJAAAAAAA SKULLE INTE TRO DET. DET DU GÖR NU ÄR HELT SJUKT. JAG TYCKER ATT DU SKA SÄTTA DIG NER & FUNDERA PÅ VAD DET ÄR DU PYSSLAR MED ! FÖR DET FÖRSTA SÅ TROR JAG ATT DU KAN KOMMA & ATT L-M ELLER CARIN KAN VAKTA BEAN 1 ½ TIMME. FÖR DET ANDRA SÅ HAR DU VISAT NOLL INTRESSE FÖR BÅDE MIG & ALICIA. FÖR DET TREDJE SÅ HAR INTE JAG NÅTT KÖRKORT JAG HÄLLER. DET ÄR INTE BARA DU SOM HAR PROBLEM ATT TA SIG. MEN NOG FAN FÖRSÖKER JAG SÅ GOTT JAG KAN. DU ÄR HEMMA HELA DAGARNA & HAR INTE ENS VART & SETT MIN NYA LÄGENHET ! DET ÄR SJUKT INGELA. DU ÄR JU INTE HANDIKAPPAD ! //EN ARG LOLLO

2009-03-25 @ 16:12:18
Postat av: Berecca

du måste kolla lunar nu!!! jag har inte fått med allt, men jag berättar på telefon sen! hon är ju helt jävla psyk! fy fan va jag är ARG nu!!!

2009-03-26 @ 00:07:44
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja måste säga du är helt otrolig! jag ska inte enns komentera ditt inlägg för ja vet att vi enbart blir ovän då...men en sak ska du ha VÄLDIGT klart för dig...Jag tar ingen skit från dig...jag har inte gjort annat än brytt mig om både dig och Alicia. VA ????



Brytt dig om mig & Alicia ! Har du säkert. Men hur ska jag veta det ? Jag tycker att du är så fastlimmad vid L-M att du glömmer ALLT runt omkring dig men utan att tänka på det.



Om du nu är i en svacka så vet du att ja finns här för dig.

Men bete dig inte som en jävla bitch en gång till mot mig för ja tar de inte mer! VA ????



Jag är inte i nån svacka !

Beter jag mig som en bitch för att jag tycker att du ska komma på lillans 5-års dag ? undrar just här vem som tar åt sig av lite kritik =)



mitt liv rasar och du kan inte enns bry dig så pass att svara i telefon eller ringa upp när ja ringt dig! Va ????



Ditt liv rasar & det har du inte sagt nått om !

Hur i hela friden ska jag kunna veta att du mår dåligt ? det har du varken sagt när jag vart förbi eller när vi pratat på telefon. Även om det nu vart få gånger vi pratat.



Jag planerade att komma förbi dig i helgen och gratta Alicia Va ????



Du sms,ar dagen innan & frågar vad jag ska göra i helgen sen när den är över så talar du om att du hade tänkt hälsa på.



men imorgon kör de ihop sig för mig och ja vet att du skulle gjort samma sak så lägg av! VA ???



NEJ... där är vi olika ! Jag skulle inte missa Jonnas 1-års dag & då skulle mina hundar gå i andra hand oavsett vad det handlade om. Jag skulle be min mamma eller henke kolla dem 2 timmar på kvällen om det gällde en uppvakning från operation som gått bra. Skulle det bli några problem så skulle jag givet åka hem direkt.



Hur ska ja kunna komma och kolla lägenheten din då de inte gått och få tag i dig...jag har tänkt komma massor me gånger men du svarar ju för fan aldrig. VA ????



När vi prata eller träffat varandra så har du aldrig yttrat ett ord om att du tänkt komma & hälsa på oss. Jag vet att jag är usel på att svara i telefonen & har så grymt lite tid under dygnet där jag har tid att ringa. Sen vill jag ju inte prata med dig i 2 minuter snarare en timme :) men jag kan inte svara när jag jobbar. Men det är bara att ringa mig efter kl 18 på kvällen för då är jag oftast hemma.



Va gäller Alicia älskar jag henne lika som dig!

Bara för att ja inte är barnvakt varje helg, eller köpte kläder till henne hela tiden betyder de att jag inte bryr mig? VA ????



Men snälla du ! När någonsin har du vart barnvakt till Alicia ? jag har frågat dig 4 gånger under 5 år men du har en bortförklaring varje gång jag frågat. (Och kom inte att påstå nått annat)



Jag tycker du ska ta och vackta dina ord för du testar mitt tålamod! VA ????



Men lugna ner dig ! Ska du hota mig ? Det här handlar väl för fan inte om att testa någons tålamod ! Det handlar om att det för mig är en självklarhet att ni är dom första jag räknar med vid min dotters sida på hennes ((5_ÅRSDAG)) inte handlar det här om mig.



Jag älskar dig de vet du...men ta inte ut din illska en gång till på mig. VA ????



JAG TAR INTE UT MIN ILSKA ÖVER DIG ! HAR INGEN ANING VAD DU FÅTT DET IFRÅN ? JAG ÄR INTE I NÅN SVACKA & VET INTE VEM SOM SÄGER DET. TYCKER INTE ATT VI SKA BRÅKA MEN DU MÅSTE JU KUNNA FÖRSTÅ ATT JAG BLIR LITE SMÅTT IRRITERAD NÄR DU INTE KAN OFFRA EN LITEN STUND FÖR ALICIAS STORA DAG NÄR L-M ELLER CARIN KAN TA HAND OM BEAN DEN LILLA STUNDEN MEN,MEN JAG HOPPAS ATT VI KAN RENSA LUFTEN LITE IALF. kan ju vara bra det med.



IP: 85.230.178.134

2009-03-26 @ 23:21:42
Postat av: Anonym

Du kan då aldrig ta åt dig ! jaja ingen ide att bråka då.

2009-03-29 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!