-Wath the.....

2009-03-27 @ 15:13:08
Nu vart jag less idag och ringde Barnavdelningen på sjukhuset då jag inte än fått en remiss.....va fan alltså!
dom skulle ringa upp mig  14,45
prick den tiden kom posten och vad fanns där om så klart inte ett papper från sjukhuset om Jonna!

Jag sliter upp de med spänning!
väntetid upp till en månad!
En månad!?

Som tur var ringde dom upp mig 5minuter senare.
Jag förklarade att jag kan inte vänta upp till en månad på att få komma.
Jag har smörjt henne med en medelstark cortison i 6veckor och nu har jag gett upp de.
Så nu är hela hon röd prickig och de kliar och går ut över hennes sömn.
Vi kan inte leva så här en månad till alltså då går jag under!

Dom hade data trubbel så hon skulle ringa upp mig men hon sa de att de ser inte ljust ut.
dom har väntetider upp till 4-5månader så en månad är inte mycket.

Wath the.....

Jaja vi får väll se vad dom säger nu då.
Men på ett eller annat sätt ska nån ha kollat på henne innom en månad.
Finns de inte tid här på barn får jag ringa sunderbyn och be om en tid där.

Varför ska man alltid behöva bråka om sånt här?
nu är vi inne på sju veckors eksem och än har inget hänt!

Kan ni känna min frustration?

Jag lägger all min tid och all min energi på Jonna just nu.
Hon är den enda jag är beroende av!






Nu har dom äntligen ringt!
Vi fick en tid på måndag 11.15
Men vi skulle vara där lite tidigare så dom kunde väga och mäta henne.
Sen trodde sköterskan i telefon att dom skulle göra ett prick test på henne.
Äntligen händer de nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!