-Bubbelibullel-

2009-05-27 @ 17:13:39
Idag fyndade jag bubblor på Clas Ohlssons, alltså såp bubblor!
och ni ska tro att Jonna älskade dom när jag väl började blåsa!
Hon skrattade, hoppade och lyste upp som en liten sol i famnen min.
Bubblorna dansade runt om i luften i vinden och de var länge sen jag såg henne så fachinerad av nånting.
jag fångade en och lät henne ta på den, Oj vilken lycklig stund för henne.

Idag vart de lite shoping på stan med farmor, som alltid kom ja hem me massa kläder åt Jonna fast de är jag som behöver inte hon.
Fyndade ett klädesplatt till Kusin Sigge så klart också.
Nu ska jag bara hitta nått åt lilla Linea också.
Den här årstiden är alltid sånt babyBom!
Kärlek i luften hoss allt och alla.
Till och med Jonna har hittat sig en beundrare på stan.
En liten kille på 13månader.
Så underbart söt liten pojk alltså.
Mörk till hyn och dom mest debårande ögonen nånsin.
så klart lyser Lillan upp som en sol när hon ser han.
hennes första förälskelse hehe så sött!

Dock e hon redan bortgift till Kyan hehe
Också en av jordens sötaste barn!

Ikväll är min älskade ledig så de bli mys och taccos till middag, snart hoppas jag då magen börjar kurra nu.
Han är å pratar me förra ägaren till båten dom köpte, dom ska lämna tillbaka den då de visade sig vara en skräphög med hål överalt.
Synd då dom sett framemot den så länge nu...:S

Ne nu måste min lilla sessa få mat i magen, sen ska vi ut och blåsa mer bubblor till jonnas glädje!


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jodu,det hör dock inte till vanligheterna att Norah är såhär pass gnällig.Kanske därför man blir så trött,man är inte van?Nej jag tror det är fler bissingar på G eller så är hon inne i någon sorts fas.Får hoppas det ger med sig snart!

2009-05-27 @ 19:10:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!