-Dålig morrgon-

2009-05-31 @ 11:08:43

Kunde bara inte somna igår kväll, jag låg och läste till halv 1 då kom Lm hem från fisket sitt, efter de låg jag och vred mig i sängen i nästan en timma innan jag äntligen kunde somna.

07,15 vaknade så klart lillan pigg som alltid, dock inte mamma.
Lm hade klivit upp tidigt igår med tanke på att han jobbade så han var svin trött, så klart klev jag upp då trött och dåligt morgonhumör som jag har.

Lillan jobbig och gnällig hela morgonen, jag fick jaga ut 2 getingar från tv rummet, vi måste ha ett getingbo på balkongen alltså!
Ingen frukost då jag var för trött för å handla igår.
Klibb värme och jag överdriver trött alltså!.

kl 9.30 somnade jonna om och då slocknade jag på soffan en timma tills hon vaknade igen.
vaknade av ett jäkla bilalarm!

Så nu sitter jag då här...tänker på alla er mammor som fick en undeebar morgon me frukost på sängen och sovmorgon getingfritt!
Lm har farit på ica och handlat frukost så snart kanske jag blir på bättre humör!
men just nu känns de bara som FUCK MORS DAG!


Kommentarer
Postat av: sussi

Här är de varken frukost på sängen eller blommor. vi avskaffa mordag redan då sonen föddes hehe.. Mor ska man kunna visa att man uppskattar vilken dag på året som helst!

2009-05-31 @ 13:07:32
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!