-de tar sig-

2009-05-31 @ 13:54:48

När han kom hem från coop hade han köpt med sin mina älsklings blommor, lilljor så klart,
medans jag gav lillan lunch kom han med två choklad muffins med hjärtljus på.
och sen gjorde han en jätte god smoothi som satt som ärtan kan jag lova, kall och god så här en varm sommardag.
Lite har han ju lärt sig ändå under dom här 10åren ;)
Nu hoppas jag dagen fortsätter bli bra.

Just nu for han iväg med Ligge för å plantera nått på saras grav, han hade lite dåligt samvete då han inte vart där under hela vintern, så de blir nog skönt för han å få fara och plantera en blomma där på morsdag.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nämen ojdå. jag vill också vara mamma så man kan få presenter;D jag är lite avis på din Ingela!;D

2009-05-31 @ 14:20:29
Postat av: sussi

Micke har tagit hand om båda barnen sen de föddes. JAg har inte haft en Extra baby som tur är! Men vi har ju haft tur med barn som sovit på nätterna och som inte har tjorva med sovandet. Har ju inte sövt mina barn de har somna själva. så på helgerna var de varannan morgon samma när han var långledig. Jag har vart bortskämd :)

2009-05-31 @ 15:22:16
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Jennie och Norah

Vi åkte båt,spelade volleyboll och drack vin.Sen gick vi ut på 1906 och vi hade så sjukt skoj!!

Vad gjorde ni igår?

2009-05-31 @ 17:57:46
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: sussi

Sara var de ligges tjej? Var de hon som dog plötsligt efter att fått barn?

2009-06-01 @ 08:43:21
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!