-En berättelse med bilder-

2009-05-30 @ 21:19:29

 Idag har vi gjort en hel dag i lule, Jag, Carin, Claus och Lillan så klart.
Vi började med att besöka Rusta och alla dom affärerna där på storheden.



Efter att ha ätit lunch på max och handlat de vi skulle ute på storheden bar de av till mammas grav där jag fick plantera nå blommor äntligen,
De kör som knivar genom kroppen varje gång jag är där och bli påmind om den hemska dagen då hon försvann ur mitt liv,
Desutom var de Jonnas första gång där.
Synd nog hade ingen anan vart där och planterat nått.
Men nu fick jag iaf visa mamma att jag inte glömt bort henne trots att jag bor så många mil bort
                                        Älskad och saknad


Sen bar de av till moster Fia på herrtsön, carin passade på och hälsa på sin syster Ulla som bor bara ett stenkast bort,
Medans jonna lekte me kusinerna och visade vilken riktigt liten bus unge hon igentligen kan vara.
      

Moster och Kusin Madde njöt av att få rå om lilla Jonna så klart
   

Jonan njöt av all uppmärksamhet men älskade nog mer och rymma i gräset trotts dom ljusa kläderna (tacka vet jag galltvåll)
     

Mitt i alltet kom Hasse förbi me lillkusinen Jossan också som satt och njöt i vagnen sin.

   

När vi kom hem la vi ut den snygga mattan på balkongen sen så premiär åt ute för första gången ute.

   

Efter maten fick Lm den smarta iden att gå ner till ankargrund och doppa bean.

       

 

Nu är vi hemma igen, Jonna sover sött i sin säng me sin nya matta på golvet =)
Lm är nere och fiskar och jag ska gå igång me allt som har fått vänta här hemma.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som vi har haft!





                                     


Kommentarer
Postat av: fia

jag tycker att ni har en helt underbar tjej men det förstås jag är ju jävig hi hi hi

2009-06-01 @ 12:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!