-En dag närmare graven-

2009-05-24 @ 20:49:26
Visst känns de positit å känna så?
Dagen har sprungit iväg från mig och ingenting har jag fått gjort.
Jonna sov bara en gång på hela dagen så ni kan tro att hon var gnällig när klockan närmare sig middag.
Men hon härdade ut min lill tjej och somnade kl 20 som vanligt.
Hoppas på en sovmorgon imorgon istället.

Nu ligger klänningarna ute på blocket också, hoppas på få in en extra slant där.
Så vet ni nån som är intreserad av en balklänning i sista minuten snälla snälla rekomendera mina!

          

Dom tar sån enorm plats i min annars toma garderob.

Idag känns de som jag har haft en tänkardag, ni vet såna där dagar som vi alla har nångång,
tankarna bara flyter bort när man får chansen till de.
Mina tankar går ofta till framtiden.
min stora fara är att tänk om jag är/blir en sån där människa som inte vet vet vad jag vill!?
alltså inte vet mina drömmar om jobb eller hus, resor och en stor trädgård.
Alla jag känner vet redan vad som trivs med och har ett mål i livet.
Mitt mål är att leva så länge att jag kan få uppleva Jonna växa upp.
Men annars då?
jag har ingen aning om vad jag vill jobba med tex.
Alltid har jag tänkt att de kommer, jag hittar mitt yrke så småning om.
Men nu känns de inte som jag kanske gör de.
Tänk om jag blir fast på samma tråkiga resturang år efter år....för att sen när jag är 50 inser jag att just ja! de är ju frisör jag vill bli!

Jag har lite knasiga tankar jag vet..men de är min stora fasa....

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett råd när tankarna kommer.ALLA kommer vi dit en dag..LEV HÄR OCH NU..

2009-05-25 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!