-En mammas bekännelse-

2009-05-23 @ 11:14:01
Kvällen igår slutade inte alls roligt, Jonna var övertrött och gnälligare än vanligt, vägrade somna så klart så 21,30 somnade hon av ren utmattning i min famn efter 1½timmas bråkande, skrikade, sparkande.
Behöver jag säga att jag var helt slut sen!?
LM hade dragit å fiska me Ligge så nån hjälp där var ju att glömma.

Resten av kvällen spenderade jag i liggläge i soffan med ett glas saft i ena handen och en polly påse i den andra.
Kl 23 gjorde vi kväll och kom då överens om att jag tar nattpasset så får jag sova ut på morgonen.
Sagt och gjort jag tog henne hela natten lång, 3ggr vaknade hon och var orolig då jag släckt fönster lampan hennes då de var så ljust.

08,35 vaknade jag av ett litet kvitter i hennes rum.
Jag vart tvungen å gnugga ögongen för å se att de var sant!?
Snacka sovmorgon han fick me henne då, jag som hoppades på en tidig morgon så han får känna hur de känns att kliva upp kl 6 me henne.
Så klart kunde ja inte somna om utan låg och drog mig till halv 10 då klev jag upp och möttes så klart av en lite solstråle som kröp omkring på golvet!
Oj va skönt de känndes me lite sovmorgon,  dock ingen sol idag men vi behöver lite regn nu också.

Nu håller jag på sminka mig inför en dag på stan me carin.
Lm och Ligge är å kolllar på en båt nånstans in i stan.
Ne nu måste jag fortsätta om jag ska hinna.









Kommentarer
Postat av: sussi

De alltid snälla när de ska vara med papsen hehehe

2009-05-23 @ 23:21:21
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!