-Mitt underbarn-

2009-05-30 @ 08:54:13
Igår kväll var hon lite jobbig och söva men hon somnade 21,15 och har inte vaknat en enda gång inatt.
Kl 07,55 vaknade jag av hennes ljuva stämma, som alltid stod hon upp i sängen sin med de största leendet nånsin, när jag tog upp henne fick jag en bamsekram.
Är de inte underbart sånna mornar?

Snart ska jag börja göra mig i årdning för å fara till lule, carin skulle vara här kl 10 då ska jag försöka vara så färdig kan kan.
Lm sover då han vart sen igår på jobbet.
Ska väcka han före jag far och höra om han skulle fara till arnemark och fiska idag.

Ne nu är klockan mycket och jag måste börja klä på min dotter.
Ha en trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!