-Nu då?-

2009-05-22 @ 12:40:08
Ja vad händer nu då?
Vi var som vanligt hoss läkaren me Jonna imorse, till min stora glädje får jag höra att Tatiana ska sluta så blir de återbesök så blir de hoss en annan läkaren!
Lyckliga jag!

Iaf vägdes lillan och nuvarande vikt ligger pp 7660g och 75cm.
Vikten håller sakta sakta på gå uppåt äntligen men längden skuter hon iväg på.
Sen satte vi oss i de där ekande rumet och pratade som vanligt, efter som vi nu kört komjölkfritt utan resultat behöver vi inte fortsätta me de.
Nästa steg då...Ja....dom tog två rör blod igen från stackars lillan och skulle kolla Mjöl, Soja och pälsdjur den här gången.
Som jag gnällt om att dom ska kolla pälsdjur på henne alltså.
Men dom har inte velat men nu äntligen!
Håll nu bara tummarna att de inte visar nått för då vet jag inte vad vi ska ta oss till.
Så klart kommer Jonna i första hand, men Bean är en sån stor del av mitt liv, att behöva göra sig av med han kommer blir som att ta bort en del av mig.

efter 2½timma där borta fick vi äntligen fara hem, Jag köpte med min en bulla och färskt bröd till Lm när vi kom hem så han fick frukost som han normalt inte brukar äta.
Desutom sovmorgon ända till halv 12 (!!!!) är jag snäll eller vad?

Nu iaf ska han ut till pappa i sjulsmark och hjälpa han me nånting, Jag och Jonna stannar hemma idag, Vi får fara ut till morfar en annan dag då mamma är lite piggare.

En ny digitalkamera ska inhandlas idag också.
Ännu en gång lyckliga jag!
har jag tur kanske jag ids ta mig in till stan och köpa en BH där inte bygeln sticker upp i armhålan på mig också! hehe

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: sussi

YES YES Skönt att höra att ni får en ny läkare!!!!!!! Håller tummarna de INTE är pälsdjur! Fast jag tro mer på att de någon form av matallergi hon har eftersom de påverkar hennes vikt så länge. De ju inte heller roligt men de lätt att lära sig leva med de.

2009-05-22 @ 22:33:40
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!