-Så klart-

2009-05-28 @ 21:14:54
När jag bloggar om skitväder kommer solen fram och himlen blir blå..va annars?
jaja jag ska inte klaga vi får värme och jag han städa klart iaf innan solen tittade fram.
Fyndade även en ampel och en ute kruka idag på Coop.
Vi har lääänge nu sagt att vi ska plantera ute men de har som alltid runnit ut i sanden av nån anledning, men så idag såg jag att dom hade en billig kruka och stora fina amplar så då passa jag på.

Ska införskaffa i nå blomlådor sen nån dag så vi får lite sommarfint här hemma.
Lule blir kanske redan imorgon så vi får de gjort.
De är väll aldrig kul å vara på graven men samtidigt är de en lättnad då jag föreställer mig mamma sittandes där uppe.
Känns som jag kommer närmare henne när jag får lägga en blomma en så där.
Men ändå efter 15år hugger de i hjärtat och jag känner tårarna vill tränga fram varje gång jag är där.
Kan de kanske vara för att jag inte har bearbetat allt klart än?!
Ska bli skönt å få ta me och visa upp jonna på nått sätt också, nu tror ni säkert ja e helt tokigt va då visa upp jonna för en gravsten?!
Men mamma ligger ju där....fast hennes själ är nån annanstans så hennes kropp ligger där...
Ne urs nu vill ja inte prata med om de känner jag...

Nå roligare då...Vi ska förbi moster Fia och alla Kusinerna när vi ändå är i lule.
Jonna är ju medelpunkten där så de är alltid lika kul å hälsa på där.
synd att de inte blir så ofta som man önskar ibland.
men snart är de sommar och jonna fyller år då kommer dom ju å hälsar på.

Lite stolt känner jag mig att jag lyckades lägga upp en vidio här också, =)
nu vet jag ju hur man gör så de kommer säker fler snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!