-senare-

2009-05-26 @ 10:22:09
4alvedon och en kort vila på golvet senare gick huvudvärken ner så pass att jag iaf kunde sitta utan att nästan svimma.
De var länge sen jag hade så ont alltså, måste köpa hem nån migrän medecin för säkerhets skull.

Läkaren ringde imorse.
Vi var ju i onsdags och tog nya prover för Mjöl, soya, dom kollade körtlarna och tog för katt och hund.
Alla proverna var negativa så vad gör vi nu då?

Hon har ju fortfarande utslag över hela kroppen och dom har testat henne för allt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Har ni provat byta tvättmedel?

2009-05-26 @ 10:53:57
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Berecca

bra att det inte var hund iaf :)

Prova Eaze, jag tror att den är receptfri :)

snart ska jag gå till skolan, jag ringer då :P



Ug ug!

2009-05-26 @ 12:24:06
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!