-Spoiler varning-

2009-05-29 @ 21:47:55
Ni som känner mig vet att jag har två beroenden här i livet bortsett från familjen då,
De är Desperate och Greys.
läste nyss en spoilervarning på kanal 5s hemsida som länkade till E-online
Där står de att T.R Knight i Greys ska sluta!!!
till min stora förvåning står de inget om nån annan där ska sluta men de får jag med spänning se sen.



Idag vart en riktigt trevlig dag faktiskt, med kaffe ute på gräset me grannarna och en sovande jonna i famnen.
Sen vart de go middag hoss farmor och farfar och nu äntligen har jag hört av Dannehavsbadet.
Nästa lördag kl 10 ska jag dit och lär upp mig, slutar inte förens kl 18 då går jag och Lm om varandra då han börja jobba kl 18.
Lite nervör är jag så klart då jag inte gjort nått på så himmla länge.

*Arbetslös 6månader
*Sjukskriven 6månader pga foglossningar
*Mamma ledig i 1år

Så lite pirrigt ska de bli men samtidigt ser jag så mycket framemot de.
Då får lm vara hemma och ha kvalitets tid med lillan, så får jag sakna henne lite också.
Så på lördag får jag nog veta mitt chema sen över sommaren får jag hoppas.

Idag damt de ner en kallelse till folktandvåren i piteå för lillan.
16Juni kl 10.00 har vi tid i piteå, oj så spännande de ska bli,
Jonnas första tandläkarbesök!

Kommentarer
Postat av: sussi

Vad duktig hon är som har sovit hela natten! Kommer du att jobba på Havsbadet under Betch Party???

2009-05-30 @ 10:36:17
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!