99% Tur idag....avgör själv...

2009-11-30 @ 19:30:06
Klockan ringde 6:45 och jag var nog mer död än levade, jag kunde bara inte somna igår,
de var en sån där kväll då man bara ligger i sängen och tänker på alla "måsten"
Somnade kring 2 tiden.

Stressade hela morgonen för att få årdning på Jonna inför fotograferingen idag på dagge och jag skulle hinna med bussen 7,35 till stan.
glömmer nästan att ta med blöjorna till dagge så jag får släpa ner på Jonna, min väska, hennes väska och ett pack blöjor.
Stressar iväg i skitvädret och lämnar henne på dagge.

hinner till bussen och får vänta en stund och tänker oj så gott med en cigg...så jag letar i väska och Ne....jag har glömt dom hemma....fan.

kommer in till stan och springer på seven eleven och köper ett pack, går till bussen och får vänta ute i 20 min innan den kommer, svin kallt, och jag glömde ju så klart vantarna hemma också.

kommer till praktiken och vi ska genast iväg på en föreställning i kyrkan för dom äldre barnen.
den var jätte fin och alla barnen skötte sig klockrent =)

tar bussen från öjebyn kl 13:35 då jag har ett möte i stan kl 15 och jag måste fixa nå papper innan dess.
Stressar i blötsnön fram mellan allt folk som julhandlar.
fixar allt klart när Lm ringer, han har hämtat lillan på dagge nu men de gick inte alls nå bra på fotograferingen.
Gruppfotot gick hur bra som hellst men enskilda korten vägrade hon så de vart inga.
Jag som mest ville ha ett enskilt kort....

springer iväg på mötet och får vänta en timma där då de är folk före mig.
strul och bråk även där innan jag får allt klart.
passar på å lämna in ett nytt kontrakt till min handledare på KAP och min tidsraport men även han är sen.
När han väl kommer ger jag han kontraktet och han påpekar då att han måste få tag i en massa folk innan jag kan börja min praktik igen då de andra kontraktet gått ut.
så har jag tur får jag komma tillbaka på onsdag.
söker som en galning efter tidsraporten i väska då jag vet att den ska ligga där.
men ne de finns inte...jag har glömt den på praktiken,

kommer hem och håller på svima av hunger och stress och öppnar kylen när jag ser att han ätit upp all mat från igår så jag måste ställa mig och laga nån mat de första jag gör....
aldrig, glöm de.....no way!
Som tur är äter jonna bättre barnmat än vanlig mat så jag her upp en skål till henne och slänger i mig fil och flingor.
sen börjar resten av dagen...han har inte rört en pinal här hemma medans lillan vart på dagge så de ser ut som en katastrof!
de är min kväll de....

kollar på facebok hurt stor tur jag har idag...och ja...99% slutade den på...låter de rimligt?

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Herregud vilken dag! =/

När jag köper min systemkamera så ska jag komma och ta finfina bilder på Jonna! ;)



2009-11-30 @ 20:55:49
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-02 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!