de tar sig!

2009-11-16 @ 19:11:37

äntligen har saker och ting börjat hända här hemma.
1. Jonnas feber har äntligen gått ner helt och hon har vart feberfri hela dan
2. Hon badar nu helt utan problem själv i badkaret

Så efter en hemsk natt med en massa välling och vaggande sov jonna ända till kl 10 idag.
Hon sov förbi sin tod på dagge desutom,
jag skulle ju upp och ringa dom kl 8 men eftersom Jonna sov så sov mamma också.
men de var inga problem ändå, dom misstänkte att hon skulle vara hemma idag pga feben då hon var så dålig redan i fredags.
men dom säger att hon måste vara minst 2dagar feberfri för att få komma tillbaka till dagge,
Så hon blir hemma imorgon också.

Annars har dagen flytit på rätt okej, jonna har haft mer energi än mamma är van vid så de ser ut som en krigszon här hemma just nu,

idag är en speciel dag också,
Min älskade kompis lilla son kyan blir hela 2år idag!
STORT grattis till lill killen som nu är stor =)

Sen är de även min mammas födelsedag, den här dagen brukar jag ta och lägga lite extra tankar åt henne och vilken underbara människa hon var.
Älskad och saknad av många ♥


Kommentarer
Postat av: Berecca

Men gud så skönt att febern är borta och att hon kan bada! Tänker på dig lite extra idag :) puss å go :)

2009-11-16 @ 19:38:18
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Vad skönt att det verkar ordna upp sig med allt!

=)

2009-11-16 @ 21:11:17
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!