igår var dagen D äntligen här

2009-11-21 @ 16:56:20
För er som känner mig vet vilket twilight fan jag igentligen är!
 
Så igår var äntligen dagen D här med nya filmen New moon,
jag har läst alla fyra böckerna och vet vad som kommer hända men ändå kunde jag inte låta bli att sitta som klistrad vid filmen.

Pappa hämtade upp mig och så for vi direkt till Anki då han skulle sitta barnvakt åt hennes små kids.
Sen bar de av till Fia och Jocke skutsade in oss alla.

väl på bion var de fullsatt, inte en ledig stol i hela salongen, åldersgränsen på bion var kring 17-20 så man kände sig lite gammal,
Men skit samma!

Jag måste då iaf säga att de var en av dom bästa filmerna jag nånsin sett och jag kan kappt vänta till nästa kommer i Juni nästa år, ni ska tro att jag kommer sitta på den premiären också, lika så mina syskon =)

Efter filmen tog vi oss friheten och for på Roasters och tog en läsk och pratade en stund,
Riktigt riktigt trevligt och spendera en kväll barnfri och med syskonen och Caritha (pappas sambo)

vi kom snabbt fram till att vi behöver en tjejkväll tillsammans då de är så sällan vi syns, och när vi väl ses har vi SÅ mycket att prata om på SÅ kort tid att de blir bara att vi pratar i munnen på varandra hahah

Jag är så glad för mina underbara syskon, vad skulle jag göra utan er?

Så klart saknade jag Jonna så de gjorde ont i mamma hjärtat, jag han bara se henne en halv timma på hela dagen då jag var på praktiken hela dagen och sen snabbt hem och äta och sen direkt for vi.

Desto bättre vart de idag!

vi for in till öjebyn på kyrkmarknaden och Jonna fick äta korv, dricka saft och se på hästarna som drog en släde, tyvärr kunde vi inte åka med då släden var full och vi inte han vänta till nästa tur.
Men vi hoppas dom har nått sånt på skyltsöndag så kanske vi kan åka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!