Lång dag!

2009-11-28 @ 19:56:10
jonna kom inte i säng förens kl 8 igår kväll,
men inte fick mamma nån sovmorgon för de inte....utan hon var uppe större delen av natten i hosta.
en dos bricanyl och två doser molipect och ändå hostade hon så förfärligt!

Upp kl 7, i samma veva kom LM så han fick ta henne på morgonen så jag fick sova nån timma.
8,30 årkade han inget mera och jag fick kliva upp.

kl 13 kom pappa och vi for till Fia på fika.
Där bjöds de på god tårta (opera tårta) och en massa hembakat fika.
som vanligt satt jag på nålar var gäller min älskade dotter som nu hade spring i benen igen.
överalt och ingenstans var hon!
ingen har så barnsäkert som vi har här hemma!

hon tröttade ut sin stackars mamma redan efter halva dan, och inte gjorde de saken bättre av att ryggen min spökade som vanligt.

Var inte hemma förens kl 18 och då var de bara slänga i lillan nå mat och nu sover hon =)
Behöver jag säga att jag är en sjukligt trött mamma idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!