Lugn helg!

2009-11-22 @ 21:16:14
Helgen har gått i ett lungt tempo faktiskt,

I fredags var jag ju på bio med mina älskade syskon och pappas sambo och såg (enligt mig) en av världens bästa film new moon.
klart sevärd för ett fan!

lördagen var carin här och vi gjorde middag tillsammans, jonna sprang som vanligt kring fötterna på mig så jag lessnade och band fast henne i sjalen (inte så hemsk som de låter)



hon var väldigt inponerad och hjälpsam med maten mamma gjorde!
På kortet ser hon mest fundersam ut viserligen hehe

Idag har vart en lugn dag från start, farmor och farfar kom förbi på en kaffe och bulle och sen bjöds de på middag hemma hoss dom.
jonna busade så hårt med farfar att han kommer ha träningsvärk i flera dagar efter =)



nu på kvällen sitter jag bara och njuter av lite ensamtid.
jonna sover och själv är man nyduchad.
imorgon blir de å fara på praktiken som vanligt och hoppas på att Lollo nu är på benen och tillbaka på jobbet =)

Ihelgen blir de kanske lule igen då syster min fyller på till veckan (grattis Fia)
De är alltid lika kul å få träffa syskonen och Jonna får leka av sig med kusinerna.
hade velat gå på Girls Night på fredag på kalles men eftersom LM jobbar och carin och claus är i danmark då blir de en mysig hemma kväll istället för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!