Nu sitter jag här tills dom gör nått!

2009-11-13 @ 16:25:11
Messade carin idag för å höra om hon köpt mina skor idag,
får ett sms tillbaka att Jonna mått dåligt idag på dagge och haftt feber.
Hon har inte ätit nånting, vart slö och sovit i nästan 3timmar, INGEN lek alls på hela dagen.

Hemma har hon 38,3 i feber efter 1timma med panodil.
ringer vårdcentralen igen men där finns de inga tider att få idag,
jag förklarar hur de är och att vi nu är inne på vecka 4 med feber, hosta och gnäll.
hon rekomenderar att vi ska ta kontakt med tjoren kl 17 och fara och kolla upp henne igen.

Den här gången kommer jag sitta där tills dom listat ut vad de är med henne!
är de ett sånt mysterium varför en 1½åring har feber i 4veckor eller vad är problemet?
Nu är jag less och förbannad!

Kommentarer
Postat av: sussi

Hoppas nu de hittar vad som felar!!!

2009-11-13 @ 21:56:07
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!