Sjuk?

2009-11-25 @ 18:26:07
hemma äntligen efter en lång och jobbig dag på praktiken,
13 barn men de kändes som 30.

Kommer hem och de rinner snor från jonna hela tiden, hostar och gnällig...är hon på väg å bli sjuk IGEN!?
hur är detta möjligt?

natten för mig var en mardröm,
jag hade feber igår kväll och hostade så jag trodde lungorna skulle komma upp,
jag hostade så jag tappade andan och fick dunka mig själv i ryggen för att få tillbaka den.
så har de vart hela natten lång.
Ändå pallrade jag mig upp imorse och sprang med jonna till dagge innan bussen gick för mig.

pissväder med regn, dimma och grå himmel, när ska vi få se solen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!