SkyltSöndag!

2009-11-29 @ 22:42:45
Skyltsöndagen bjöd på ordentlig kyla,
Ändå satte vi lillan i vagen och tog en promenad in, lite senare än tänkt.

Mötte upp Lena just efter 14 och vi satte oss och tog en kaffe och fick upp värmen,
innan hon kom gick jag, LM och Jonna runt och kollade på tomtarna och lyssnade på den underbara körsången på torget =)
Otroligt nog vart inte Jonna rädd för tomten, utan hon tittade på han och log, sen sprang hon iväg med ett leende på läpparna.

körsångarna var nog bäst av allt, Jonna satt i min famn och tittade som aldrig förr, när dom var klar klappade hon händerna så klart =)

Imorgon blir de en tidig morgon då min buss går 7,35 så jonna måste vara på dagge senast 7,30.
8,30 är de fotografering, nu ska vi göra ett tredje försök och se om de inte blir inställt igen.
Mamma har då strykit klänning och laggt fram allt inför korten, hon kommer bli sötaste ungen i stan =)

nu blir de sängen för min del eftersom de blir en tidig morrgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!