Tredje dagen feberfri

2009-11-18 @ 19:31:36
två dagar feberfri säger dom på dagis innan hon är välkommen tillbaka,
tre säger BVC.
Mina mamma instinkter sa tre dagar så hon fick vara hemma idag också, en säkerhetsåtgärd.

BVC kl 15,15 stod de på schemat,
Vikt och längd,
Nuvarande vikt är: 8896g och 79cm lång
De är en ökning på 3cm och just över 600g (woho)
nu är hon snart för lång för att ligga och mätas =)
De är jätte bra att hon gått upp så pass mycket som över 600g på 3månader med tanke på att hon vart sjuk av och till i en månad.

Desutom pressade BVC på barnmotagningen lite nu då dom skrivit i sina anteckningar att dom skulle göra en uppförljning på jonna och hennes vikt i början av Juli och än har de inte hänt nått.
men som de ser ut nu iaf har vi en tid den 1december,
då får vi se om dom tar upp nått med hennes konstiga febertoppar också,
BVC sa lika som jag att de är inte normalt att en sån liten en har såna febertoppar under en sån lång tid.
De bör kollas upp mer än bara urin och snabbsänka.
En odling bör göras helt enkelt.

Annars har vi haft de så lungt och skönt här hemma nu dom här tre dagarna, dock har jonna kommit in i nån trotts så de är konstant bråk med henne nu för tiden,
hon slås, bitts, klöss, och gör sig till en ostbåge när hon inte får sin vilja fram.
Men mamma är stenhård och de är viljornas kamp här hemma ibland!

Nu måste mamma ta tag i och vaba då jag glömt och göra de till mig själv, vabade åt LM i fredags men glömde så klart alla dagar jag vart hemma med henne.
tur att man har E-legetimation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!