varför inte....

2009-11-08 @ 21:18:00
ids inte börja med överskiften som alla andra hunda tusen bloggare idag, Farsdag så klart....dom flesta vet redan att de är pappas dag idag,
dock vart de varken tårta eller present till stackars LM då jag helt enkelt inte haft tid, jag får ta igen de till veckan och vi får göra en för sen farsdag.

dagen bjöd iaf på tårta och kaffe hoss pappa min idag,
hela familjen samlades med barn och allt hoss pappa för att överlämna en hocky biljett och lite smått annat.
De var jätte kul å få träffa alla igen, de är så sällan vi träffas alla och Jonna har så roligt när hon får leka av sig med alla kusinerna (alla 7stycken)
hon har helt däckad när vi satte oss i bilen och skulle hem att hon slockande direkt.

innan vi for hem stannade jag och Jonna på middag hoss farmor och farfar,
Idag fick mamma tack och lov ingen mat iknät som sist, på tal om de kanske jag måte lägga byxorna i blöt om dom nu går och rädda....:S

Jonna slockande som ett ljus sen på kvällen och ville inte enns ha 90ml välling innan sängen utan bara tutte och sova.
jag gav jonna av den andra hostmedecinen innan sängen så vi får se hur hon sover inatt, de börjar ta ut sin rätt för mamma och inte få sova nått nu,
Lillan hostar så fruktansvärt om nätterna att jag vaknar mellan 10-20ggr per natt, sen upp senast 6.
gissa om jag är trött då.....
nån som har effarenhet av hostmedecinen Quilla (receptfri)

Mamma passade på att söka Jobb på willlys som nu ska öppna i årsskiftet, så håll nu hårt tummar och tår att jag får de.

ne nu blir de mys framför tv en stund innan de är än en gång dax för sängen....imorgon om de är väder kanske vi går ut och åker pulka om natten är bra nu så klart!


Kommentarer
Postat av: anki

Quilla har vi hemma. Den smakar starkt lakrits och fungerar siså där men bättre än bromhexin iaf. Fungerade på emma och niklas hosta men inte på hasse.

2009-11-11 @ 10:05:41
URL: http://www.bluerosewoman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!