-Äntligen frisk-

2009-10-18 @ 16:09:46
Nu värkar de som öroninflamationen äntligen gett med sig på min lilla ängel.
Hon somnade just efter 19 igår då jag nu försöker få henne å bara sova en gång per dag.

Sen sov hon ända till 4 imorse non stop, då fick hon en välling och då sov hon fram till kl 8 då pappa tog henne så mamma fick fortsätta sova.

vaknade kl 11 (!!!!!) pigg och utvilad som jag inte känt mig på läääääänge.
ryggen däremot knakade och värkte men jag ska inte klaga på de, jag gör ju mitt bästa med övningarna i hopp om att de ska bli bättre snart.

dagen flöt på fint idag, kring 14 kom farmor och farfar och tog lillan på en lång tur ute i vagnen så vi fick städa och dona här hemma, han en hel massa saker, istort sett allt utom ugnen (ska ta den ikväll när liten sover) och fönstrena, dom måste jag sen ta på tisdag när snurre än på dagge.

På fredag är de fotogrefering på dagis för lillan.
oj vad jag längtar, jag kommer blir en sån där mamma som kvingar på folk kort bara för att jag är så stolt mamma!
Sen kommer jag tapetsera väggarna här hemma med kort, hehe
Så klart kommer jag skicka ner ett kort till den bästa vännen jag har i norrköping också ;)
måste ju sprida korten lite över landet också hehe

Nu är pappa LM på väg till sunes för å köpa hem en burgare till oss, en väldigt förtjänt burgare om jag får säga så faktiskt!
Efter en hård dags städning förtjänar jag att slippa stå och slava vid spisen idag!

Har också lovat att fota om möbleringen i TVrummet så rebecca får se hur fint vi nu har de =) passar de inte bäst att fota då när vi nustädat och gjort fint kanske =)

slänger in lite bilder för er som vart så duktiga och läst hela de här inlägget ;)















i hörnet där ska vi köpa Ikea hyllor och ha ljus och kort på



Den svarta bokyllan åkte in i sovrummet och gör sig jätte fin där till våran svarta säng

Kommentarer
Postat av: Berecca

va snyggt det blev! :) nytt och fräsht! puss!

2009-10-18 @ 18:31:34
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!