-bor de nån där uppe?-

2009-10-13 @ 10:47:57
vi bor en trappa upp i en lägenhet med loftgång, med andra ord har vi inga grannar ovanför oss.

ändå kan jag svära att på kvällen/natten hör jag hur de dras stolar över "golvet" folk som går/springer,
Hur är detta möjligt?

Klantiga virriga jag gjorde de då iaf igen idag...jag satt först uppe hela natten i telefon med min älskade syster, dagens ämne vart inredning och problem man har med de.
de var en diskution som höll på i nån timma,

klev upp med Jonna kl 7 (trött)
och farfar kom som vanligt och ville lämna lillan på dagge halv 9.
då passade jag på hoppa i säng och vila en stund innan jag skulle på möte kl 11.

kliver upp och gör mig i årdning och är färdig för att fara, skulle bara rensa väskan från skräp när jag hittade en lapp om mötet idag.

KAP information onsdag 14/10 11,00
hmm....springer till kalendern och inser mitt misstag....mötet är ju inte förens imorgon.

Sätter mig ner och läser PT och bara njuter av att se snygg ut den här tiden och ändå inte ha nått att göra!

Satt och kollade igenom lite kort också på datorn när jag hittade de här kortet, När ni ser de behöver jag nog kanske inte säga att jag var gravid och hade en MASSA vättska i kroppen

  och så gärmför vi med före

skillnad?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du verkar verkligen inte vara peppad till livet...



Jag har ingen aning om vad du har gått igenom eller hur du mår, men ibland kanske man måste bita ihop och se de bra sakerna i livet. Även fast du har en dotter som matvägrar, så har du iaf en -dotter-.

Det om något, är väl ändå helt underbart? :)



2009-10-14 @ 09:47:10
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo, Brida har ju sprungit bort från djupviken men det är inte den katten även om dom är ganska lika. Fast det kanske är en annan katt du sett lappar om?

2009-10-14 @ 16:14:49
URL: http://fridagranstrom.devote.se
Postat av: Emmeli

Jag tänker inte ifrågasätta, du vet ju bäst själv så klart... :)

Har bara fått den uppfattningen av det du skriver, att allt är så jobbigt. Men bra att du är en glad och stolt mamma, det ska du vara!

2009-10-14 @ 20:45:58
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!