-de här funkar inte-

2009-10-15 @ 10:55:34
inatt var 4 natten jonna vaknat och skrikit i minst 3gånger!
Inatt vaknade hon 6gånger och panik skrek, stackars liten alltså!
ingenting funkar så länge hon inte får panodil och en välling.

I början trodde jag tänder då jag såg 4 st komma samtidigt, två uppe och två nere.
Men nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa 15,50 då måste jag prata med dom om vad de kan vara.
Min magkänska säger öron inflamation.
Så vi får väll se sen om jag har rätt (hopaps inte)

idag fick jonna riktig frukost!
de låter kanske inte som en stor grej men för en liten flicka som ratat allt och bara vill ha välling på morgonen är de en STOR grej.

pappa klev upp med henne och gav mamma sovmorgon, frukosten bestod av en limpmacka med ost och ett glad jouse.
faktiskt så åt hon!
Mamma var så stolt att de nästan kom en tår eller två!

Annars kämpar vi vidare med hennes dåliga aptit,
Hon vill inte äta nånting istort sett, de börjar bli väldigt frustrerande nu då man provar allt.
igår åt vi kyckling och potatis, hon smakade en halvtugga och ratade resten, så vi fick ge henne kall falukorv istället och de gick bättre men ändå inte bra.
jag ska prata med vårdcentralen om de om jag ändå ska dit idag.

nu ska jag ringa och bråka på kommunen om jonnas dagis avgift, fick en chok räkning igår på 1260kr för ett 15timmars barn.
Dagis avgiften ska ju vara inkomst beräknad så jag måste ringa och höra vart de gått fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om din sambo jobbar heltid så kostar det ändå så mycket, så det är nog inte fel...

Men man kan ju alltid hoppas ;)

2009-10-15 @ 11:06:18
Postat av: Sandra och Lovis

Aj, hoppas att det inte är öroninflammation! =/



Vi betalar också så mkt, och man betalar ju samma avgift om man har de där 15 timmar elelr heltid.

Har dock funderat om avgiften halveras efter jul då 15-timmarsbarnen bara räknas som "halvt barn".

2009-10-15 @ 12:43:47
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!