-det här är jag-

2009-10-14 @ 21:50:18
jag är positiv till livet,
förr var jag inte de,
Sen Jonna kom in i mitt liv har jag lärt mig att släppa gammalt groll och gå vidare och leva.

jag älskar mitt liv för mitt liv är Jonna, och hur kan jag inte älska henne.

men de är ingen som säger att livet är enkelt,

Jag har gjort och vart me om saker jag inte tänker ta upp i bloggen här,
men allt har gjort mig till den jag är idag, de har gjort mig starkare och uttåligare.

livet mer Jonna är inte alltid en dans på rosor kan jag säga er,
alla barn är olika så ingen kan säga jag vet hur de är,

Jonna matvägara än och oron är större än nånsin för mitt lill hjärta.
Men vi kämpar på!

Hennes eksem är tillbaka delvis på magen, så klart är jag orolig då läkarna bara säger att de är "atopiskt" och sen inte gör mer än skiver ut stark (klass 3 och 4) cortison salva åt henne.

livet här hemma annars är inte alltid enkelt, men så är de att vara ett par, man är inte alltid sams och ibland känner jag bara för att kasta ut han, men jag älskar han för han är en del av mitt liv han också,

jag har en positiv inställning till livet!
Inte alltid men vem har de?!

      

kärlek på högsta nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!