-E-Legitimation-

2009-10-15 @ 23:02:56
Nu har jag gett mig in i den elektroniska världen och skaffat e-legitimation.

Jag insåg inte hur smidigt de igentligen är förens jag började kolla runt.

jag kom in på apotekets hemsida och kollade runt på mina och Jonnas recept.

jag har ett recept och de är mina mini piller.

jonna har 6 recept!
När jag kollade på uthämtade recept var de 11st och de är bara salvor mot eksemen på magen.
kan ni förstå min frustration nu kanske?

11st olika salvor bara mot eksem, och hon är inte enns 2år gammal!
nog känns de som hon är en försökskanin ibland alltid, desutom hjälper salvorna ju inte de minsta utan eksemen blommar upp när som helst igen.

Less på livet är jag då inte!
less på läkare och recept OJA!!


Kommentarer
Postat av: sussi

Jag tror ärligt talat att eksemet kommer "inifrån" eftersom hon har haft sånna problem med magen och att gått upp i vikt och växa..Men men.,.Man får hoppas ni en dag får en vettig läkare som inte släpper hennes ärende.

Fredrik vart ju kvitt sitt eksem sen han börja med nya medicinen för magen för 2 år sen (Han har haft den sen han var 6 månader i olika grader)

Han har bara lite torr hud på vintern nu.

2009-10-16 @ 19:29:25
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!