-Vinterkläder-

2009-10-21 @ 11:00:39

Nu äntligen har vi införskaffat i vinterkläder åt Jonna.

de vart en röd Didriksons overall från hansens med pälskrage och ett fles ställ.
Sen hittade vi nå ur fina Gortex skor på wedins åt sessan som var ett måste.

Så nu är hon varm och go om hela kroppen.
Sen fyndade vi Reima vantar och mössa på Nolia för ingen peng alls.
kan dock slå mig blodig att ja inte vist att kusin Jossan behövde vantar så hade jag köpt ett par till henne också.
men men man kan inte tänka på allt.

Annars här hemma har de vart lugnt, Jonna teroriserar som vanligt och har nu upptäckt hur kul de är att kasta ner saker i toastolen.
Än så länge har bara en krona ramlat ner som vägrar försvinna och vem vill frivilligt stoppa ner handen och ta upp den?
Hmm..inte då jag iaf.

på lördag blir de kalas hoss syster då hennes pojk fyller år, måste ge mig ut och hitta en present till han också....kanske blir de en liten överaskning till syskonen också ;)

var på möte igår på VC (vägledningscentrum) och nu börjar jag min praktik snart, måste bara in till öjebyn och få kontraktet underskivet från praktikplatsen så har jag sen äntligen nått att göra om dagarna mist 3månader fram.
de ska bli helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!