barnfritt ikväll

2009-10-31 @ 13:59:38
vad skulle vi göra utan våran underbara farmor och farfar?
ikväl erbjöd dom sig och ta Jonna så vi får en kväll för oss själva, dom vet hur hårt de är och börja på ett jobb7praktik när man är ovan och förstår därför hur gärna vi behöver en kväll för oss.

Nu är LM på coop och handla lite mat inför kvällen, sen blir de skräckfilm för resten av slanten och jag kanske till och med unnar mig ett glas vin eller två! =)
Ni som känner mig vet hur ovanligt  de är.

Lägenheten är städad och klar, tvätten är i maskinen och jonna ska på skeppet ikväll och leka av sig, tack och lov hade jag en familjebiljett som dom fick ta så dom slipper den där onödiga utgiften.

Nu ska jag ta mig en cigg och sen ta fram damsugaren till Beans stora förtvivlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!