Hemska morgon/natt

2009-10-26 @ 12:20:34
När man blir sjuk känns de värkligen som man blivit överkörd av en långtradare.

Gick och la mig igår men kunde inte riktigt somna, kroppen värkte så där konstigt och jag började få frossa.
vaknade 3ggr i natt av att Jonna vaknade, däremellan hade jag vaknat säkert 10ggr av att jag höll på frysa ihjäl!
jag låg ordagrant och skakade i sängen,
När LM sen kom fick han ligga och hålla om mig större delen av natten för jag höll på hoppa ur skinnet.

kl 6 vaknade Lillan och ville göra morgon, jag hade då så ont och var så trött att de tog mig 30min att bara få ner fötterna på golvet.
jag kände mig mer död än levande kan jag ju säga.

Var tvungen och ringa och ställa in min skuts till mötet och sen ringa kl 9 och medela situationen, att både jag och min dotter ligger i flunsan nu.
Fan alltså!
Jag som sagt att jag inte ska åka på denna jäkla flunsa, men dessa jäkla dagis bakterier är ju farliga alltså!

dagen kommer bli så lugn den bara kan bli.
har igentligen massor me saker jag skulle tat tag i idag men tyvärr får de vänta till bättre tider.
Få se om jag enns kan fara på min första praktik dag imorgon.
Fan fan fan alltså!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Aj vad jobigt med influensa! =/

Hoppas att ni kryar på er snart!

Tror säkert att de har överseende på praktiken om du är sjuk, för det sista de vill är nog att man kommer dit med en massa virus!



Jag har faktiskt klarat mig än så länge, men både J och L har varit dåliga i veckan, och det har då varit nog jobbigt! =P

2009-10-26 @ 13:11:23
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: sussi

se de positiva att de vanlig flunsavi åkte med på de hellre de än svin!

2009-10-27 @ 13:42:36
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!