Nr 10

2009-10-24 @ 10:46:57
Glömde uppdatera igår om den 10de saken ni inte viste om mig =)
Eller glömde gjorde jag kanske inte men jag hade inte tid direkt.

iaf här kommer de

10. jag är numera blondin!

kort kommer senare när jag fått de gämt!

natten har inte alls gått bra här, jonna vaknade 6ggr mellan 7 och halv 11.
jag misstänker att öroninflamationen inte är borta än, får se under dagen hur de går om jag måste upp me henne till akuten och kolla eller om jag väntar till på måndag och ringer VC.
vill inte börja med pencelin igen så länge jag inte har klartecken från läkare.

nu snart iaf ska jag till lule och hälsa på syster min och gratta hennes son Nicklas.
ska bli kul å överaska dom med mitt super blonda hår =)
hehe
sen blir de en sväng förbi graven och lägga en krans till mamma.
Hittade en jätte fin krans gjord som ett kors på en blombutik i stan.
Direkt tänkte jag på mamma så så får de bli idag.

Kort kommer från dagen senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!