Nya ord!

2009-10-30 @ 16:39:25
Nu har jag kommit igång med min praktik, jag måste säga att de är nog de bästa stället jag nånsin vart på.
alla barnen är helt underbara och fröknarna är helt underbara.
jag STORM trivs värkligen där och hoppas på ett vick iaf om inte fast jobb.

För jonna går de ännu bättre, hon lär sig nya saker hela tiden.
Nu kan hon säga, mamma,pappa, fafa,Lisa, åsa(fröknarna) komma, titta där,kaka,tutte och mjaao.
sen förstår hon även när man säger: ska du gå på pottan?
då sätter hon sig ner på pottan å tittar i en bok.
Är de inte underbart? hehe
När man luktat bajs rån henne säger man bara: Jonna har du bajsat går du till badrummet,
Då springer hon till toan å bankar på dörren.

Min lilla tjej har blivit så stor!

Imorgon är vi barnfria, farmor och farfar ska ha lillan över natten så vi får ha lite mya med skräckfilmer å en massa go mat,
Sen de jag ser framemot mest av allt!
sovmorgon!

men ikväll blir de Tv och troligtvis kommer jag nog somna framför tvn som dom andra kvällarna.
nu ska jag då gå och pussa på min älskade dotter som jag saknat så fruktamsvärt mycket nu dom senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!