-Kan inte då...sorry-

2009-09-22 @ 18:44:26
vad är de med människor och vilja boka in mig på möten och skit just den dagen eller tiden då jag inte kan?

Sjukgymnasten ringde idag och sa att dom har två tider den här veckan....

Imorgon 7,30 eller fredan kl 15

Ingen av tiderna passade då jag inte har lillan på dagis förens 8,45 imorgon och ingen barnvakt på fredag...
så hon skulle höra av sig när nästa tid dök upp.

Sen ringde Elin från AF och frågade om jag ville följa med på ett studiebesök hela fredagen innom handels och omvårdnads.
Fortfarande passar inte fredagen mig då de inte finns nån som kan ha jonna och hon har inget dagis heller då...

Jag bad då iaf hon att säga till mig i lite mer god tid nästa gång då de krävs en del planering då man har barn.

Just efter lunch tänkte ja passa på fara in på af och få nå ärenden gjorda.
då var de 1timma tills ja skulle hämta lillan på dagis.

jag kommer in och tar en kölapp, 318 stod de på lappen och numret på tavlan var på 300 (!!!!)
jag satt och väntade 30min innan jag kände stressen krypa på mig och då var dom bara på nr 305, fattar ni sega dom är på AF alltså!

får göra ett nytt försök imorgon igen och hoppas de inte är lika mycket folk då.

Annars har lillan haft en perfekt dag på dagis sa dom när vi hämtade henne, inte ett utbrott och lunchen var tydligen en riktig höjdare, nån slaggs soppa serverades idag.
hon har lekt snällt med dom andra barnen och inte alls betet sig som en lite drama Quein som hon brukar göra =)
Kul å höra!

Imorgon är de dagge igen då ska mamma försöka få nånting gjort här hemma, hoppas bara ryggen ger med sig snart så jag inte är lika trött och på lika dåligt humör mera....

Sne måste jag få säga att jag följer hela 10st mamma bloggare (+ 10 andra bloggare så klart)
och inte en av dom ser ut att ha haft en stor mage, en skrikande unge, sömnlösa nätter och tajt ekonomi.
Som jag skrev i förra inlägger ser ni allt ut å ha hoppat ut just ur en modetidninge medans man själv ser ut å höra hemma i nåntng från en ding ding värld!

Kommentarer
Postat av: lena

haha du vill inte ställa dig i kö på arbetsförmedlingen i Norrköping...då snackar vi timmar! Anders var tvungen gå hem utan hjälp för de hant stänga innan det var hans tur.

2009-09-22 @ 19:41:43
Postat av: Sandra och Lovis

Hade inte jag en skrikande unge på nätterna?!? =P

Huhu



Jag anser att allt som har med af och jobbsökning och intervjuer att göra är lika med att jobba, så jag har haft Lovis på dagis en gång när jag skulle på af.

Det tycker jag är en självklarhet!

2009-09-22 @ 22:25:24
Postat av: Bereccca

hehe gillade du trailern? :) jag älskar den! jag längtar såååå mycket! puss

2009-09-23 @ 12:42:41
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: a

allt som har med jobb att göra ger dig rätt ha barnet på dagis längre.

Säg bara till personalen att du ska iväg på sånt =)

2009-09-23 @ 12:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!