-Mitt söta lilla barn del 2-

2009-09-21 @ 21:47:35
Nå måste jag då ha ett av sveriges sötaste barn =) så är de bara,

varje morrgon nu har hon fått för sig att vi ska ha en lite mysstund med välling och TV.
Jag sätter mig i fåttöljen och lägger henne sött brevid mig, tar en filt och brer om oss båda medans hon smaskar i sig vällingen, får hon inte sin mysstund blir hon hysterisk!
haha så fruktansvärt söt hon är!

Senare under dagen läser vi en bok som heter "vad säger du?"
De är en massa bilder på djur och hur dom sen låter.
Alltid när vi kommer till
-Hur låter ett får? Bäääääää
så säger jonna helt klockrent
-Mamma! Mamma!
hahah så mamma är med andra ord ett får som säger Bääää hahaha
Nå är hon då söt alltid!
Man kan bara inte låta bli å pussa på henne =)

dagen har vart rätt händelselös faktiskt, Jonna vaknade 7,30 och somnade om sen kl 10 för att vakna kl 12 när telefonen ringde!
Ni kan tro att mamma tog sig en tuplur då också då ryggen nu spökar igen och jag sover så dåligt om nätterna....

Imorgon är de dagge som står på shemat, farfar ville så gärna komma och lämna lillan på dagge innan jobbet ¨då han sen sover över där tills på onsdag.

Lm har tagit på sig extrapass i veckan på jobbet så vi får njuta av dom små minutrarna han väl är hemma och underhåller oss, sen blir mamma en ensam mamma resten av veckan =( mindre roligt men men.....

Nu blir de TV och mys för min del innan jag sen ska göra kvällen....

Måste även få tillägga att när jag såg mig i spegeln idag fick jag en chok!
Ursäkta nu alla ni som tar illa vid er men jag såg döende ut!
Blev, påsar under ögonen, osminkad, med blåa/röda ringar runt ögonen...
Vad har ingetligen hänt med mig?
Jag som aldrig gick nånstans utan smink förr...samt alltid hade okej kläder....nu är ja inte lika brydd nå mera hur ja ser ut....

De gör ju inte saken bättre att ja då följer en massa jävla mamma bloggare som i sin tur ser ut att precis hoppat ut från en modetidning!

Vad är er hemlighet igentligen?
Berätta jag måste få veta?!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Jag förstår att du syftar på mig när du skiver om mammabloggare?! =) Hahahaha.. nä, jag skoja bara! =)



Vi har köpt en sån där skärm, men den är nästan lite för stor, och Lovis vill ju såklart inte ha den på huvudet utan leker mest med den.

2009-09-22 @ 14:10:57
Postat av: jenny o lilja

Hej hej. Jo, den är jättefin den där bilden. Larne tog den medmobilen när vi satt på banken och skrev papper på huset. En stor dag i våra liv!

2009-09-22 @ 15:49:56
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!