-Näsblod, inget Internett och shoping-

2009-09-25 @ 18:37:00
Ja de är väll på ett undefär vad som hänt sen sist, klant jag hade helt tappat bort och betala internett räkningen så vad hände om inte att dom slog av internett för oss,
jag som var så sten säker på att alla räkningar var betalda, bättre koll nästa gång då!

Jonna ramlade på näsan igår på gagge å va annars om inte näsblod igen!
Hon är 15månader och har redan fått näsblod två gånger, alltså två mer än mamma!

Idag bjöds de på shoping, nya undekläder till mamma, en ryggsäck till jonna å ha me på dagge, presenter till mina underbara syskon barn Robin och Rasmus, lite smått och gott på både ÖB ovh barnensHus så klart :) så nu är mamma en fattig mamma igen och i min famn har jag en trött liten tjej som får göra en tidig kväll redan kl 19 =)

Höres sen,
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!