-Över aktiv-

2009-09-12 @ 21:59:23
idag har jonna haft mer energi än nåstin tror jag, så klart har mamma kännt sig lite krasslig och febrig så jag har inte alls haft samma tempo som henne.

gnäll och bråk hela morgonen innan hon då somnade och sov 1½timma, så klart slocknade mamma på soffan.
Tröttare än nånsin sen när lillan vaknade igen....suck..bara kliva upp och fixa lunch.
jonna är som galen i pytt i panna och ägg.
Felix pytt ska de ju vara så klart ingen annan.

Efter lunchen jagade vi upp pappa och sen gick vi ut och lekte i lekparken, men efter man sett alla hundra (äckliga) katter skita och pissa i sandlådan känndes de inte så jätte kul å vara där och leka.
men vi gungade, åkte rutchkana gick i gräset och lekte en stund, okej nått sandslott vart de också men ni ska tro att jag sanerade hennes händer när vi kom in igen.
Är de nått jag har så är de bacilskräck.

sen vart de middag hoss farmor och farfar, Vi kom hem rätt sent så de var bara slänga Jonna i säng direkt vi kom hem.

Så nu sitter vi här inge då....leksaker överalt!
Tvätt i maskinen, disk i köket.....och två helt slut körda föräldrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!