-pissig morgon-

2009-09-17 @ 14:07:16
Trotts sovmorgonen imorse kändes morgonen helt pissig!
Slut cigg redan kl 9, har en knut i ryggen stor en en tennisboll, Lm hänge aldrig tvätten igår som han lovade så nu måste ja tvätta om den, Ingen ordentlign frukost, och allt ja städade igår kväll var helt förgäves då jonna rivit ut allt imorse tydligen....

Så nu är de bara börja om från början igen då....tvätta om tvätten då den böjrat lukta surt (tack älskling)
Plocka upp alla grejer från golvet, FIXA CiGG! och ta mig ett varmt bad och hoppas de mjukar upp knuten i ryggen lite iaf.

hoppas dagen blir lite bättre iaf.....fick dock ett brav från dagge idag, komunen har bestämmt att alla 15timmars barn ska gå 3timmar mån-fredag istället för 5timmar tis-torsdag.
Ja som precis vant mig vid å ha henne vissa dagar och känner mig bekväm me de, neee då ska dom ändra de så klart....va annars!?

farfar ville så gärna hämta Lillan på dagge idag och sen ville han så gärna ta me henne å handla lite mat, så då får mamma lite mer tid på sig å plocka här hemma....

En sak är då bra iaf, pappa kom förbi me en mobil igår som ja fått låna av syster min, extremt enkel mobil me 7ringsignaler thats It, men de går iaf å ringa och messa me den.
men då så klart vill ingen ringa min mob istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!