-Samma dag efter dag-

2009-09-29 @ 19:52:22
De är väll samma sak idag känns de som..lika jävla frustrerad och irriterad....
men idag har jag då iaf gjort nått med mitt liv!

jag och carin tog en sväng till lule för å inhandla lite saker ute på storheden, köpte bla en dockvagn åt Jonna på Biltema för 79kr, hon som älskar å gå och dra dockvagnar vart hon än ska, skönt att ja hittade en till ett sånt bra pris destutom.
Sen bar de av till Toys för å hitta nå leksaker, men ja måste säga att jag vart djupt besviken när jag kom in dit,
lager rensning stod de stora skyltar överalt men ändå var dom flera hundra dyrare än barnens hus.
Men jag hittade iaf en hund hon ska dra efter sig så skäller den och viftar på svansen,
me om den var värd 150kr vet ja kanske inte direkt....Ne där blir de inte å handla fler gånger!

Sen for vi på ica och shopade lös i deras kött disk, dom har helt otroliga priser på kött där alltså!
Så nu bunkrade vi upp frysen lite så vi klarar oss en stund iaf.

Sen akut hem då Lm stod och trampade och var stressad till jobbat då polisen skulle komma dit för å ta hans vittnesmål inför nånting som hänt under helgen troligtvis.

Så nu lyckades jag desutom hålla lillan vaken ända till 19,30 idag så nu hoppas jag på lite sovmorgon imorgon,
de har vart jobbiga mornar nu dom senaste dagarna, som längst har hon sovit till 6,30 och idag vaknade hon kl 6.
Så nu har jag bestämt mig för att inte före 19,30 ska hon sova, mamma årkar inte me såna där tidiga mornar nå mera!

ikväll såg jag att de var Desperat på TV så då blir jag bänkad där med andra ord efter jag plockat upp efter jonna och diskat.....Livet som en hemmafru va?
Lm jobbar idag igen, han är inte ledig förens på lördag och då ska vi vara barnfri och bara mysa hela dagen lång.
Sen blir de jobb igen måndag, tisdag, onsdag nästa veckan...då har han precis gått av ett 10dagarna pass...
Förstår ni min frustration?

Kommentarer
Postat av: Monica

Inte kul när karlarna jobbar så mycket så man knappt hinner se dom. Själv har jag en karl som är borta 8 veckor i stöten och bara hemma 11 dar. Men den här gången är det "bara" 6 veckor, så det är ju lyx :)

Hoppas allt är bra annars :)

2009-09-29 @ 21:42:41
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!