-Snart skriker jag-

2009-09-14 @ 15:57:01
Ända sen halv 7 i morse har jag haft så fruktansvärt ont i ryggen....
alltså så här ont var de länge sen jag hadde!

ringde sjukgymnastiken på sjukhuste för å boka in en tid där så snart.

-personen ni söker är inte anträffbar, tala in ett medelande efter tonen.

Glöm de....så har de låtit nu hela dan...så jag ringde step in för å höra me dom om dom har nå sjukgymnaster, tack och lov har dom hela 12stycken!
bara fylla i ett formulär på nätet så hör dom av sig sen.

Hoppas nu dom ringer snarast möjligen.

Annars har vi njutit av solen idag, Lillan har sprunig som en liten vilde i gräset medans mamma och pappa har suttit och njutit av en kop kaffe i gräset med grannen.
Fast så mycket sitta vart de inte då lillan var på rymningstagen och de desutom växer en massa äckliga svampar överalt nu!

Lm är just klar på körskolan, sin andra körning idag så jag väntar med spänning på höra hur de gått för han.
Snart kanske vi också kan bli fria så att säga med bil och körkort, först blir de ett besök till Kalix och min älskade Annelie =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!