-Tänk så mycket energi kan man få-

2009-09-18 @ 19:49:24
Tänk så mycket energi man kan få när man gått två dagar helt totalt smärtfri!
Jag har inte kännt av ryggen nånting alls nu på 2dagar och energin kom som ett hav över mig i morse när vi klev upp!

vi satt och lekte, jagade varandra, busade, kittlades, sjöng och läste böcker...ja alltså sånt jag normalt inte årkat med på en timma årkade jag nu me hela dan!

Jonna har njutit som aldrig förr och jag inser nu att jag måste få hjälp av en sjukgymnast så vi kan få ha de så här varje dag!

Senare på dagen for vi ut och gjorde 100 ärenden, är de inte alltid så när man får pengar att man måste bara ut och sätta sprätta på dom?

jag handlade då bara nödvändiga saker idag tex 2par vantar åt Jonna.
ett par fodrade vinter vantar och ett par tunnare tummisar som hon kan ha nu när de inte är lika kalt ute som i vinter.

Köpte en massa skräp på Ö&B sen, tänkte åka på dollar men pengarna sa ifrån.
Så vi åkte hem istället och hade lika kul som i morse, mamma gick omkring och sjöng, jagade lillan, kittlade, smaskade (blåste mage) och massa massa mer!
Oj vilken trevlig dag vi haft, vi hade så trevligt att vi glömde bort klockan och kl 19 insåg jag att Ops! jonna har bara sovit 30min på hela dan, inte undra på att hon fnittrade åt allt, hihih

Så jag la henne....insåg att jag hade precis lika mycket energi kvar som tidigare under dagen så jag tog min nyköpta mopp och dammade av lägenheten samt skurade och plockade undan alla leksaker/lego.
Nu ska jag bara hänga bort tvätten och diska så kanske min energi tar sluta nångång =)

Måste tänka på inte anstränga mig för mycket då ryggen kommer protestera imorgon, och de vill vi ju inte =(

Ne nu hör jag farfars underbara frickadeller ropa från kylen på mig, sen disken och tvätten =)

Hoppas ni alla haft en lika underbar dag som jag =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!