Awsome!

2010-04-21 @ 22:08:27
man ska bara omringa sig med människor som inspererar och gör en glad!

Därför spenderade jag större delen me Johanna idag,
gladare tjej får man söka efter.
allt strul som vart nu allmänt har totalt fått mig på fall, därför vart jag så glad när hon kom med irish coffe och åt mina nybakta bullar!

vi satt större delen i sovrummet framför TVn och bara skrattade och hade en helt underbar kväll.
jag minns inte senast jag fick skratta så jag grät.
jag ser redan framemot nästa gång vi ska träffas och bara ha kul!

bullarna idag vart helt Awsome!
de var ju inte så svårt som ja trodde ändå, kanske lite mer kardemumma nästa gång men dom gick ner ändå, både farmor och farfar, Lm och johanna åt dom me glädje.
dock så jonna är inte så där dö förtjust i bullar utan de var roligare å kasta dom under bordet och se mamma krypa på alla fyra.

iaf sa Johanna nått helt perfekt idag.
hon vaknade upp idag och kände sig kluven över några saker, som hon bestämde sig helt enkelt för att vara Awsome idag!
helt rätt tjejen!
så borde alla göra.
jag ska göra mitt försök imorgon!

när ska du vakna upp på morgon och bestämma dig för att de här ska bli en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!