De tar värkligen aldrig slut

2010-04-16 @ 11:03:43
Lm är bättre nu tack och lov, men då istället är jag helt slut, dö förkyld och hostar så lungorna kommer upp snart.
jonna hostar hon me, svettig utan feber och jätte trött och gnällig.
har vi nu åkt på skiten?
lagom till min praktik ska börja.

Praktiken börjar på måndag, spännande!
vi hamnade på målarbutiken nere vid Ica kvantum ( eller vid hemmakväll) jag minns aldrig vad den heter så de kanske är dax att träna på de.
De värkade skit kul å få vara där desutom behövde dom extra folk så ännu bättre de!

Annars idag var de tänkt att vi skulle vara ute och grilla lunch idag i solen, men eftersom Jonna inte var direkt pigg nu kring lunch skuter vi upp de och grillar till middag istället tror jag.
Hoppas nu bara solen håller i sig.

dagen till ära fick jonna har klänning idag, klänning, leggings och benvärmare ;)
sötare unge får man leta efter alltså!
dock är hon inte så pigg på att mamma jagar henne med kameran men nått kort fick jag iaf.

   

Mitten posen är Jonnas klassiska ställning när hon inte får sin vilja fram, armarna i kors och sen stampar hon iväg!
hahaha....
Sen kan jag nog säga att vi har världens tjurigaste lilla barn, envis som en åsna, och får hon inte sin vilja fram kastar hon saker och slås.
Är de trottsen kanske som redan kommit?
eller är de bara en blandning av mammas och pappas heta humör?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst var den?:)Jag bara älskade mössan.Nästan så att jag själv skulle vija ha en!:)Hehe!



Jag beställde på hos:www.Alskadehjartegryn.blogspot.com



Jag betalade 150kr för det,men det var den helt klart värd!



2010-04-16 @ 11:09:13
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: sussi

Harkel..Höhöh..Sådan mor sådan dotter... Oj oj..Vänta bara då hon kommer i sexårstotsen..Wiiiii ... Fråga din syster så kan hon berätta mer om tjurskallen Ingela hihihih

2010-04-16 @ 11:13:28
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Emmeli

Njae.Jag tror inte det.Hon frågade mig hur gammal han var.:)

2010-04-16 @ 11:22:55
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!