Den värsta stormen...

2010-04-14 @ 19:37:13
har lagt sig tack och lov, praktik platsen är hittad så nu slipper jag oroa mig över de också.
lm är däckad och ligger bara i sängen med en flaska Jouse,
jonna har vart gnällig och fick ett vredesutbrott som inte var från denna värld då jag inte kunde ta upp henne i famnen då jag höll på med middan.

nu sover iaf alla, Hund, kar och barn.
så de är bara för mig att ta en time out och vila min stackars rygg som bara blir värre utan värktabletter.
Hoppas på en aningen bättre morgondag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart ska du praktisera då gumman?

2010-04-14 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!