Ett paket och spya...

2010-04-09 @ 17:18:28
Igår fick vi en trevlig överaskning, brevbäraren knackade på dörren vi hade fått ett paket.
jag väntade inget paket från nån så såklart vart man nyfiken.
De var från GB uppe i hemmavan.
I paketet fanns två super söta klänningar och en handvirkad filt till jonna.
Underbara människa alltså!

Igår bar de av en sväng till lule,
carin och claus hade fyndat ett stort klädpaket på blocket till Jonna med hela 48 kläder + jacka, täckbyxa och gallonbyxor för endast 800kr.
De mesta for till carin och claus så vi har ombyten där men några helt underbara små klänningar vart kvar här så nu kan man inte vänta till sommaren ska komma så man får klä ut sin lilla docka.
jag har totalt tappat räckningen på alla hennes klänningar nu men de är bra över 20st iaf.

Imorse vart ett mindre roligt uppvak.
Jonna vaknade kl 6:30 då låg mamma och znoosade till kl 7 då de vart panik hörde jag,
Väl inne i hennes säng ser jag att sängen är täckt i kräk!
Osmälta köttbullar som hon åt till lunch igår.
min panik om hur fan jag nu ska göra me dagis går nog inte att beskriva.
Hon var pigg och utan feber så jag rådfrågade både LM och farmor som sa att låt henne fara så får dom ringa om de är nått...
Sagt och gjort hon for och tack och lov ringde dom inte från dagge så allt hade gått bra idag

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag börjar bli en riktigt tjockis!:)Känner mig ju redan hur stor som helst,och det är ju ändå ganska många veckor kvar.:)



Tack så mycket.Det är grymt skönt!Vi har köpt den på EM.:)



Skönt att det inte verkade vara magsjuka iallafall!:)

2010-04-10 @ 11:20:22
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!