Fortsatt sjukdom....

2010-04-17 @ 19:15:52
tack och lov är LM frisk nu, men jonna har en hemsk hosta som inte vill ge med sig och jag snorar som aldrig förr.
lite bättre kändes de idag efter en härlig sovmorgon ända till 10 (!!!!) jag minns inte senast jag fick sova så länge helt ärligt.

Ikväll blir de mys med film och en god fruktsallad.
Rökt skinka och kanske till och med ett glas vin om jag är modig nog ;)

tanken var idag annars att ta en lång tur ute me vagn och hund, men så lagomt tills jonna somnade middag började de snöa kraftigt.
och de har inte slutat än.
de är nästan så man gråter en skvätt.
jag som ville fixa punkteringen på cyckeln och ge mig ut på en tur till veckan.
hoppas på bättre väder till veckan då!

ne nu ska vi lägga oss i soffan och kramas.
lördags mys...

Kommentarer
Postat av: Ewe

Brorsonen var beräknad till 10 juni, så han är 7v för tidig mot sin bf-dag.. En liten snubbe som hade bråttom där :P

Märks ju tydligt att han brås på Lillebror, som även han är en prematur. :)

2010-04-19 @ 08:54:53
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!