INTE helgen

2010-04-05 @ 09:53:31
jag tänker börja med att säga att jag tänker inte berätta nått om helgen iaf, de har vart pissig me lite sömn, bråk och bara totalt åt skogen....därför väljer jag att skriva idag om min älskade älskade dotter.
Hon som inte är så liten nå mer!

Hon lär sig saker varje dag nu, som att starta tvättmaskinen, hon hjälper alltid mamma att stoppa in i maskinen, slänga sopor, städa och lägga tvätt i tvättkorgen.
Hon vet att jag är hennes mamma och ingen annans.
Hon kan säga när saker är tunga, varma eller blöta.
Hon vet vad djuren säger som tex katten säger Mjaooo, kossan säger Muuu, fåret säger bäää,
Hon är mer självständig och vill inte sitta i sin stol och äta mat.

när hon får nått som en liten gosak eller en leksak skriker hon WAW!!!!!
alltså hon är en helt underbar liten människa och chokerar mig varje dag med vad hon kan.
Jag kunde nog inte vars stoltare mamma till henne än jag är!







Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag tror jag såg dig också,fast på avstånd sprang du omkring när vi satt vid ett bord :) Hade ni trevligt?Jag var så krasslig att jag gick hem tidigt.

2010-04-05 @ 12:02:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!