Kunde jag inte bara ha fått gå lägga mig igen?

2010-04-14 @ 12:41:13
kvällen gick helt okej, Jonna somnade som hon skulle och jag fick städmani som vanligt.
gick i säng runt 23.

vaknade kl halv 5 av att LM låg och hyperventilerade brevid mig.
jag vänder mig för att hålla om han men han säger bara rör mig inte!
strax efter de springer han upp från sängen och kräks på toa.
Satan magsjuka!
Efter de kunde jag inte somna om utan jag låg bara och väntade på att lillan skulle vakna.

Halv 8 vaknar hon och jag ragglar mig upp ur sängen och känner hur ögonen är nere vid knäna.
tar upp henne och hunden står och skriker vid dörren.
va fan är de nu då?
tar på jonna nå provisoriska kläder och springer ut me han,
Skitkalas och äta gräs, fan nu har hunden också åkt på magsjuka.

gör iårdning Jonna för dagge och ska precis sätta henne i vagnen när ryggen än en gång smäller och jag får halta mig fram till dagge.

kommer till skolan vanlig tid och ska ha hel dag fram till 15.
Anna (läraren) kommer in och säger att tyvärr blir hela dagen inställd då hon är sjuk och höll på svimma i bilen på väg till jobbat, hon måste till läkaren.

jag och zabina satt på skolan en stund och väntade på att stan skulle öppna så vi än en gång fick springa och söka praktik då de nu brinner i knutarna om vi ska ut på måndag.
fick kanske napp på målar butiken nere vid hemmakväll (ica)
vi skulle återkomma nu idag kl 15 för ett defenitivt svar.
Snälla håll nu tummar och tår för oss.

dagen känns som den kommer gå ut helvete då LM e magsjuk och min rygg är helt åt skogen, jag får knapra värktabletter och hoppas på de bästa.
bara nu inte jag och/eller jonna åker på detta helvete.
åker jonna på de blir de akuten och troligtvis lägga in henne då hon redan rasat i vikt och nu matvägrat i 3dagar.

När När När ska de ta slut?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!