Massor gjort idag!

2010-04-07 @ 22:02:40
idag har vart en sån där dag då jag fått massor gjort,
Slut prov i brach och produktkunskap direkt på morgonen, sen hem och städa, bädda rent, damsuga, tvätta, diska.
Sen me farmor och farfar ut på backen området och inhandlade lite skräp på Ö&B och Dollar.
Middag hoss dom och sen hem och slänga lillan i säng,
När hon somnat bytte ja gardiner, plockade lite mer, sorterade in alla papper vi hade skräpandes runt i pärmar och nu äntligen är jag färdig!

jag blir trött bara av att höra allt jag gjort idag.
och än har jag tvätten kvar att hänga....
Imorgon är ja ledig från skolan men måste måste ge mig ut och söka/hitta en praktik plats.
vi ska ut på praktik om 2veckor och när man hör dom andra i klassen som gått runt och sökt låter de hopplöst.
en i klassen var in på 12 ställen idag och fick mest Nej och nått kanske.
tänk då att vi är 18 pers som ska ut på praktik.
Ja hatar värkligen praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!